Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2022

Συγκρούσεις πάνω σε μια μπλούζα και ένα καφέ..

 


Kαλώς την! Καλώς την!  Επιτέλους να πιούμε ένα καφεδάκι με ησυχία! Παράγγειλες?

Όχι ακόμα..Παρακαλώ! Παρακαλώ!! 2 σκέτους καπουτσίνο με κανέλλα. Ντεκαφεινέ να μην μας τρέχουν στα νοσοκομεία…

Άντε βρε υπερβολές!

Καθόλου! Μια η δυο φορές έχω πάει..Τέλος πάντων..Τι έχεις στην τσαντούλα? Δωράκι?

Όχι μωρέ..Τα δώρα τέλος..Ότι πήραμε τόσα χρόνια χρόνια πήραμε, και ότι δώσαμε , δώσαμε.. Μια μπλουζίτσα πήρα  ..ωραία είναι, κάτσε να στην δείξω..

Ναι, ναι…καλή…δεν λέω…Αγοράζουμε πολλά πράγματα και δεν τα φοράμε..

Αφού σου λέω ότι έχω τα τελείως απαραίτητα..

Ναι, ναι, όλο οικονομία και τσουπ κάθε τρις και λίγο στα μαγαζιά..

Πας καλά χριστιανή μου? Θες να μου βγάλεις τον καφέ από την μύτη? Σου είπα ότι έχω τα τελείως απαραίτητα

Και με τα τελείως απαραίτητα γεμίζουν οι ντουλάπες?

Γιατί? Έχει έρθει και έχεις δει τι έχουν οι ντουλάπες μου μέσα?

ΜΜΜΜΜ!

Όχι… μμμμμ! Εσύ από την άλλη, όλο με καινούργιες μπλουζίτσες, φουστανάκια, μπουφανάκια..

Εεεε! Όλο με τα ίδια, πιάνεται η ψυχή μου..

Η δική σου ψυχή πιάνεται με τα ίδια, την δική μου την βγάζεις που πήρα κάτι αναγκαίο …Πες ένα μεγιά! Τι φοβάσαι? Μην δαγκωθείς και αρρωστήσεις απ’το σάλιο σου?

Πες με και κακιά τώρα! Αυτό να ακούσουμε,,,Άντε πιες τον ριμαδοκαφέ//

Καλάαααα… Μα να μην σου έχω δείξει ποτέ κάτι και να πεις κατευθείαν κάτι καλό..Μα ποτέ…Τάμα τόχεις? Ήθελα νάξερα..Από την άλλη, όταν πρόκειται να πάρεις εσύ κάτι, όλα πάνε ακριβώς αντίθετα από ότι μου λες εμένα..

Τι εννοείς?

Τι , τι εννοώ..Όταν ψωνίζεις εσύ είναι για να αλλάξει η διάθεση σου, να έχεις κάτι σωστό για όλες τις ώρες, να είναι πιο μοντέρνο και πάει λέγοντας, όταν ψωνίζω εγώ, αρχίζεις το τροπάρι..Οι ντουλάπες είναι γεμάτες και δεν ξέρουμε τι να πρωτοβάλουμε, στο τέλος μπερδευόμαστε και ψωνίζουμε καινούργια. Η , το άλλο που μου λες, ότι είναι αχόρταγο το μάτι του ανθρώπου και δεν χορταίνει με τίποτα.Μα που τα βρίσκεις ήθελα νάξερα…

Καλά μωρέ,, πως κάνεις έτσι…Άντε πιες τον καφέ σου μη κρυώσει..Να πάρω το κουλουράκι?

Πάρτο, δεν μου αρέσει..κάνω και δίαιτα..

Ε, ναι..πρέπει…

Τι εννοείς , πρέπει? Έχω χάσει και 5 κιλά..

Α, ναι? Για να σε δω..Ναι, ναι..κάτι φαίνεται..

Έχω μαζευτεί πολύ…αρκετούς πόντους..είναι αισθητή η διαφορά..

Ε,εεε, εντάξει..για να δω..τρώγεσαι…..

Μα με την καλή κουβέντα στο στόμα πάντα…Πες βρε κάτι έτσι αυθόρμητο καλό μια φορά, δεν θα πάθεις και τίποτα…

Τέλος πάντων..Ποιος πέθανε σήμερα έμαθες?

Πάει, δεν πρόκειται να πάει ο καφές κάτω σήμερα…Μου έκανες τα νεύρα κρόσια, θα πάω να βάλω σκούπα να ηρεμίσω..Λαμπίκο θα το κάνω στο σπίτι.. Άντε γεια…

Πω πω νεύρα…κάτι σε πειράζει δεν εξηγείται αλλιώς…Είσαι παράξενος άνθρωπος πάντως..Παρεξηγείσαι με το παραμικρό..Αν θέλει ο άνθρωπος παιδί μου να παρεξηγηθεί θα παρεξηγηθεί ότι και να πει ο άλλος...Κάνεις την ζωή σου δύσκολη χωρίς λόγο.

Δηλαδή, εγώ από μόνη μου τώρα έχω συγχιστεί και εσύ δεν είπες τίποτα κατά την γνώμη σου..

Φυσικά! Δεν καταλαβαίνω γιατί κάνεις έτσι..Είπαμε να πιούμε ένα καφέ να πούμε μια κουβέντα....

Άντε γεια λέμεε…!Θα πληρώσω εγώ..μη σε ξοδεύω και στα λεφτά…..Α, παπα…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Please, tell me something! It would be of a great help!

Ένα χαρούμενο βιβλίο! (Παραμύθι) -(Ας διαβάσουμε ιστορίες το καλοκαίρι)

  Το βιβλίο είχε  μείνει όλο την σχολική χρονιά στο ράφι και ανυπομονούσε να το διαβάσει το μικρό κοριτσάκι που έμενε στο δωμάτιο αλλά άδι...