Πέμπτη 3 Μαρτίου 2022

Τικ τοκ vs Blogs - online diary

 



online diary..

Μπαααα....τελικά προτιμώ να γράφω και ας μην με διαβάζει κανείς παρά να κάνω τικ τοκ και να το βλέπουν χιλιάδες.

Ωραία είναι δεν λέω..να κάνεις ένα βίντεο και να το βλέπουν 6 χιλιάδες άτομα και να έχεις πολλά σχόλια, αλλά δεν είναι για μένα τελικά. δεν το έχω. 

Προτιμώ να τα λέω στο μυαλό μου και να τα γράφω εδώ και να γελάω όμως η να ενημερώνομαι από ανθρώπους από όλο τον κόσμο στο τικ τοκ.

Στον λογαριασμό στο τουίτερ δεν έχω ούτε ΕΝΑ σχόλιο τόσα χρόνια! Ούτε ένα!! Στο φέις μπουκ με έχουν όλοι σχεδόν γραμμένη στα παλιά τους τα παπούτσια αν και έχω 5000...Δεν κάνω δημοσιεύσεις συχνά πια γιατί έχω απελπιστεί από αυτά που βλέπω να ανεβάζουν.

Με λίγα λόγια, από όλα όσο θα ήθελε κάποιος να ξεφύγει πριν 10 χρόνια και έκανε φεις..

Αυτή είναι η διαδικτυακή μου παρουσία τώρα που είμαι 60 και είναι η πρώτη βδομάδα του πολέμου στην Ουκρανία. Για όποιον διαβάζει αυτό το κείμενο -αν το διαβάσει κάποιος ποτέ- λυπάμαι που έχασε λίγα δευτερόλεπτα από την ζωή του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Please, tell me something! It would be of a great help!

Ένα χαρούμενο βιβλίο! (Παραμύθι) -(Ας διαβάσουμε ιστορίες το καλοκαίρι)

  Το βιβλίο είχε  μείνει όλο την σχολική χρονιά στο ράφι και ανυπομονούσε να το διαβάσει το μικρό κοριτσάκι που έμενε στο δωμάτιο αλλά άδι...