Τρίτη 19 Ιουλίου 2022

Θεατρικοί διάλογοι. 'Το δίλημμα των προέδρων"

 

Καλημέρα σας κυρία Πρόεδρε!

Καλημέρα και σε σας κυρία Πρόεδρε! Πως είστε κ.Γραμματέα? Κύριε Αντιπρόεδρε, χαρά μας που σας έχουμε κοντά μας. Η κυρία σας καλά?

Κ.ΓΡ.  Καλά, καλά..Κουράστηκε λίγο αλλά το ξεπέρασε..Είχε κάνει και την τέταρτη δόση!

Κ.Αντιπ.          Μα και την τέταρτη!! Εγώ έχω μείνει μόνο στην δεύτερη κύριε Γραμματέα μου!

Κ.Γραμ. Πολύ κακώς κύριε Αντιπρόεδρε μου!! Η Πρόνοια σώζει…Δεν βλέπετε τι γίνεται γύρω μας? Δεν είδατε τι έπαθε ο κ.Αφεντάκης?

Οι δύο κυρίες πρόεδροι με μια φωνή..  Τι έπαθε ο Αφεντάκης? Πριν λίγες μέρες μιλήσαμε στο τηλέφωνο! –Πιάσε κόκκινο μη τσακωθούμε!!

Κυρία Πρόεδρος 1. Δεν τσακωνόμαστε εμείς αγαπητή μου!! Έχουμε τέλεια σύμπνοια απόψεων!

Κυρία Πρόεδρος 2.  Μα τι σωστά που τα λέτε! Έτσι ακριβώς! Και τόσο σπάνιο πια να βρεις ανθρώπους να ταιριάζουν..και μάλιστα με κάποια εξουσία! Θα μπορούσαν να επιφέρουν μια κάποια αλλαγή για το γενικό καλό!!

Κύριος αντιπρόεδρος.. Και ποιο είναι το γενικό καλό αυτή τη φορά κυρίες μου?

Κυρία πρόεδρος 1… Διακρίνω μια ειρωνία κύριε αντιπρόεδρε η μου φαίνεται?

Κυρία πρόεδρος 2… Αφήστε τον καλή μου! Έχει στο στόμα του ενσωματωμένο αδένα με δηλητήριο..Αν δεν το ρίξει 2 3 φορές την ημέρα, θα σκάσει..

Κ. Γραμματέας…Τελικά να σας πω τι έπαθε ο Αφεντάκης , η δεν σας νοιάζει?

Όλοι μαζί…Να μας πεις, να μας πεις!

Κ.Γραμματέας.. Πέθανε!

Όλοι μαζί! Πέθανε? Πως?

Κ.Γραμ… Όπως πεθαίνουν όλοι! Ξάπλα!!

Κ.Αντιπροεδρος.   Μα ήταν μια χαρά ο άνθρωπος!

Κ.Γραμμ. Μια χαρά ανεμβολίαστος, με υψηλό σάγχαρο ,ουρία και ένα τόσο δα τριπλό μπαιμπας πριν λίγους μήνες!

Κ.Πρόεδρος1.  Κρίμα τον άνθρωπο! Κρίμα…Κρίμα και την χορηγία που δεν πρόλαβα να πάρω..και την είχα τόσο σίγουρη! Και σου το έλεγε κύριε Γραμματέα, κλείσε πιο νωρίς το ραντεβού ,δεν ξέρεις τι γίνεται..Εσύ όχι!! Όλο δικαιολογίες! Την μια είναι καλοκαίρι, την άλλη δεν είναι κατάλληλη η στιγμή, την Τρίτη θα του μιλήσουμε σε λίγες μέρες, ..Άντε μιλήστε του τώρα!!

Κυρία Πρόεδρος 2.  Αχ,,,τι θα θέλετε κυρία Πρόεδρε μου.Τότε που του τηλεφωνήσαμε παρέα έπρεπε να επιμείνουμε για τις χορηγίες μας..Χάσαμε την ευκαιρία!

Κύριος Γραμματέας. Και τώρα κυρία Πρόεδρε, ποιος θα καλύψει το ποσόν? Το είχαμε δεδομένο, έχουμε εκτεθεί στα μέλη, έχουμε ανακοινώσει την χοροεσπερίδα , έχουμε κλείσει τα δωμάτια για τους επίσημους καλεσμένους, πως θα πληρώσουμε τώρα όλα αυτά?

Κυρία Πρόεδρος 1.. Σε καταλαβαίνω, έχεις δίκιο…Είπαμε να κάνουμε μαζί κάτι ωραίο για τον κόσμο, να ξανοιχτούμε να γίνει κάτι γκράντε βρε παιδί μου! Να έχουμε δώρα, να μοιράσουμε χαρά, να έρθει και η φίρμα, να νιώσουμε όπως παλιά!

 

Κύριος αντιπρόεδρος.  Μην ανησυχείτε, όλα θα γίνουν και χωρίς την χορηγία..Θα έρθει κόσμος και θα βγουν τα έξοδα. Άλλωστε, ποιος  δεν θα αρπάξει την ευκαιρία να κερδίσει λίγα από τα πλούσια δώρα μας!

Κ.Γραμματέας… Θα καλύπταμε και 2,3 άλλες τρυπούλες….

 

Κ.Πρόεδρος 1. Τι , τρυπούλες? Νόμιζα ότι είναι όλες μανταρισμένες!

Κ.Πρόεδρος 2.   Πως τα λες καλή μου!! Εννοείται πως ναι! ΑΑΑ, Όλα και όλα , σε όλα τύπος και υπογραμμός.

Κ.Γραμματέας…Ναι, ναι πως, βέβαια…..όσο για το υπογραμμός, σας το υπογράφω και γω, για το τύπος να πούμε αν προλαβαίνετε λίγο…

Κ.Πρόεδρος 2.. Θα τα πούμε στην συνέλευση..δεν είναι ώρα τώρα…δεν είναι…σωστά

Κ.Γραμμ.                Ναι, βέβαια, δεν είναι, συγνώμη

Κ.Αντιπρόεδρος… Τελικά για τον χορό όλα εντάξει? Να το ανακοινώσουμε η να περιμένουμε να αρρωστήσουν και όσοι είναι να έρθουν?

Κ.Πρόεδρος 1.. Θα το ανακοινώσω εγώ πρώτη με δική μου αφίσα να στηρίξω τον σύλλογο μου..

Κ.Πρόεδρος 2… Μα χρυσή μου, μαζί το κάνουμε, γιατί να έχουμε 2 αφίσες? Αν είναι έτσι , θα βγάλω και γω δική μου!

Κ.Γραμμ.     Μη νομίζει ο κόσμος ότι θα πάνε σε ξεχωριστό μέρος? Μη μπερδευτεί το κοινό και νομίζει ότι τσακωθήκατε?

Κ.Πρόεδρος 2..   Όχι, όχι…αν είναι να βγάλει η κυρία πρόεδρος δική της, θα βγάλω και γω δική μου

Κύριος Αντιπρόεδρος..  Μα τις προσφορές τις πήραμε για μαζί, και το μαγαζί μαζί το κλείσαμε, μέχρι και στον συγχωρεμένο τον Αφεντάκη μαζί είχαμε μιλήσει πριν μεταναστεύσει σε τόπου χλοερούς,, τώρα κυρία πρόεδρε, δεν είναι σωστά αυτά τα πράγματα.

Κυρία Πρόεδρος 1… Ε….καλά, αν είναι τότε θα μπει το όνομα μου πρώτο…Του συλλόγου μου εννοώ!

Κυρία Πρόεδρος 2.. Τι εννοείται το δικό σας? Και γιατί όχι το δικό μας? Εμείς το σκεφτήκαμε , εμείς σας το προτείναμε, εμάς αξίζει να είναι πρώτο…

 

Κύριος Αντιπρόεδρος… Ελάτε βρε κορίτσια, μη κάνετε έτσι…Ούτε φίρμες στα μπουζούκια να ήσασταν!!

Κυρίες πρόεδροι μαζί… ΑΚΟΥ ΦΙΡΜΕΣ ΣΤΑ ΜΠΟΥΖΟΥΚΙΑ!!

ΚΎΡΙΟς  Γραμματέας… Εγώ λέω, να φτιάξουμε ωραία την αφισούλα, να ψάξουμε να βρούμε και κάποιον άλλον χορηγό που να έχει περάσει την αρρώστια μη μας βρει πάλι τίποτα ξαφνικό και να πάμε να κάνουμε και το εμβόλιο καλού κακού… Αφήστε τα υπόλοιπα για μετα κορωναιό εποχή!!

Όλοι μαζί….Σωστά…… όσο προλαβαίνουμε….

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Please, tell me something! It would be of a great help!

Ένα χαρούμενο βιβλίο! (Παραμύθι) -(Ας διαβάσουμε ιστορίες το καλοκαίρι)

  Το βιβλίο είχε  μείνει όλο την σχολική χρονιά στο ράφι και ανυπομονούσε να το διαβάσει το μικρό κοριτσάκι που έμενε στο δωμάτιο αλλά άδι...