Κυριακή 2 Νοεμβρίου 2014

Ευχές για την νέα βδομάδα.. και να κερδίσουμε το joker!

Mια καινούργια βδομάδα ξεκινά και έχουμε τόσα να ευχηθούμε για να περάσουν αυτές οι επόμενες 7 μέρες.
Εμένα οι ευχές μου πάνε κάπως έτσι..

Να γίνω καλά και να μου περάσει η αλλεργία και να κερδίσω αυτή την φορά το joker

Να έχω μια καλή εργασιακή βδομάδα,με ηρεμία και καλά αποτελέσματα και να έχω έμπνευση για τους σωστούς αριθμούς του joker.

Να γίνει καλά το σκυλάκι μου να βγάλει τα ράμματα και να χοροπηδάει χαρούμενο, αλλά επειδή θα κερδίσουμε το joker.

Να βγούμε με φίλους και να ανταλλάξουμε ιδέες και προτάσεις, για το καλύτερο σύστημα στο joker.

Να βρω μερικά πραγματάκια στις εκπτώσεις που μου λείπουν και να ένα lotto γιατί ένα joker τι να σου κάνει?
Σκέφτομαι να αρχίσω και τα λαχεία αλλά δεν θα μου φτάνει το βδομαδιάτικο...
Δέκα επτά ολόκληρα εκατομμύρια και βρε παιδιά, ας τα κερδίσουμε όλοι!! Φτάνουν και περισσεύουν για όλους μας να περάσουμε αξέχαστα Χριστούγεννα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Please, tell me something! It would be of a great help!

Ένα χαρούμενο βιβλίο! (Παραμύθι) -(Ας διαβάσουμε ιστορίες το καλοκαίρι)

  Το βιβλίο είχε  μείνει όλο την σχολική χρονιά στο ράφι και ανυπομονούσε να το διαβάσει το μικρό κοριτσάκι που έμενε στο δωμάτιο αλλά άδι...