Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2022

Το Καλάθι μου -τα νεύρα σου - και ένα ταξί να φύγω.! (θεατρικός διάλογος)

 


ΑΣΠΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΑΡΙΑ- 

Ασπασία .- Καλώς την! Άντε επιτέλους , σε περιμένω τόση ώρα , που   είσαι βρε παιδί μου!

Μαρία.     ΑΑΑ! Έλα τώρα που άργησα! Ούτε 10 λεπτά δεν είναι…καθυστέρησα γιατί έπρεπε να πάω τα πράγματα στο ψυγείο.

Ασπασία.   Α, καλά! Εγώ θα πάω μετά..Δεν φεύγουν τα πράγματα βρε παιδί μου..

Μαρία.   Τα πράγματα μπορεί να μην φεύγουν αλλά θέλει σκέψη και μελέτη το πράγμα. Δεν είναι καιροί να μπαίνουμε μέρα, φραπ στο καλάθι το ένα και φραπ στο καλάθι το άλλο!

Ασπασία.  Ε..σίγουρα, δεν λέω κάτι τέτοιο, αλλά δεν θα κάτσω να κοιτάω και τα ταμπελάκια όλη την ώρα..

Μαρία.  Τι λες παιδί μου ! Πας καλά!! Εννοείται ότι τα κοιτάω, εννοείται ότι καταγράφω τις τιμές..εννοείται ότι υπολογίζω τις τιμές που έχει το καλάθι…

Ασπασία…Εννοείται ότι πρέπει να παραγγείλουμε τον καφέ γιατί κάποια δεν θα μαγειρέψει σήμερα!

Μαρία…Ναι μωρέ..συγνώμη…Παρακαλώ…2 καπουτσίνο σκέτους με κανέλα παρακαλώ..

Ασπασία..Και πραγματικά βλέπεις διαφορά?

Μαρία…Πολύ μεγάλες διαφορές και μου μένουν και λεφτά για ένα καφέ που λέει ο λόγος. Άσε και το άλλο!

Ασπασία.  Ποιο δηλαδή?

Μαρία..Θυμάσαι που φώναζε ο δάσκαλος την μάνα μου επειδή δεν πρόσεχα και δεν ήξερα ποτέ τι έλεγε μέσα στην τάξη?

Ασπασία.. Πως δεν το θυμάμαι. Σε 2 η, τρία κέντρα αξιολόγισης σε είχε πάει?

Μαρία. Σε 2 κέντρα αξιολόγησης και σε έναν αναπτυξιολόγο παρακαλώ..Η καημένη δεν άφηνε τίποτα στην τύχη…

Ασπασία…Μα είχες πάρει και χαρτί..έτσι δεν είναι..?

Μαρία…Μια χαρά θυμάσαι…Ε, λοιπόν, ο Άδωνις με το καλάθι με γιάτρεψε..Η μάλλον, δεν είχα ποτέ διάσπαση προσοχής. Απλά δεν ήθελα να συγκεντρωθώ, αυτό είναι όλο…Αλλιώς, εγώ τώρα..θα ήμουν μεγάλη και τρανή!

Ασπασία…Δεν καταλαβαίνω τίποτα…Τι σχέση έχει ο Άδωνις με το καλάθι με την διάσπαση προσοχής σου?



Μαρία.. Βρε παιδί μου, δεν έχω διάσπαση σου λέω! Κοίτα, πάω στο ένα σούπερ μάρκετ, κοιτάζω και μαθαίνω τις τιμές…Ε, εντάξει τώρα, δεν  λέει να βγάζω μπλοκάκι να σημειώνω και να με βλέπει ο κόσμος! Τις μαθαίνω απ΄έξω…Μετά πάω στο άλλο, και στο παράλο..Να μη στα πολυλογώ, θυμάμαι από έξω τις τιμές και όλα τα είδη, όλων των καλαθιών. Μετά, πάω σπίτι, κάνω λίστα και τα παίρνω πάλι σβάρνα για να ψωνίσω..Για αυτό άργησα κιόλας.

Ασπασία. Τι λες βρε θηρίο! Τέτοια συγκέντρωση!

Μαρία.. Μάλιστα τέτοια..

Ασπασία… Και δεν δυσκολεύεσαι καθόλου.

Μαρία…Καθόλου. Μα ξέρεις τι χαρά έχω κάνει? Δεν φανταζόμουνα ποτέ ότι θα μπορούσα να θυμάμαι τόσα νούμερα απ΄έξω.. Θέλεις να στα πω?

Ασπασία…Α πα πα, μες στον κόσμο,,να σε ακούνε να απαγγέλεις τις τιμές

Μαρία..Κάτσε καλέ, μπορεί να σε ενδιαφέρει.. Άκου. Γάλα 1.20 , γιαούρτι ετικέτας 2,10, λάδι ήλιος για τηγάνι 3.05, μακαρόνια νο 6 0.75, σουπιές κατάψυξης 3.04, να σου πω και πόσο κάνουν στο άλλο?

Ασπασία…ΟΧΙΙΙΙ! Φτάνει! Μπράβο σου όμως, βγήκε και κάτι καλό με το καλάθι..

Μαρία..Ναι αμέ…Άντε γειά μας! Και δεν μου λες βρε Ασπασία  εσύ δεν νοιάζεσαι για τον οικογενειακό προυπολογισμό?

Ασπασία…ΑΑΑ!! ΩΩΩΠΑ! Για σταμάτα τώρα γιατί φουντώνω!!

Μαρία…Γιατί φουντώνεις παιδάκι μου? Έλα Παναγία μου..Τι σου είπα δηλαδή? Μήπως δεν τα μετράς και όσο πρέπει…ούτε μια κουβέντα δεν μπορούμε να πούμε?

Ασπασία…Άκου να σου πω…Εγώ δεν προσέχω τα λεφτά μας! Εγώ δεν πήγα στην Τουρκία για την επέμβαση για να κάνω οικονομία? Εγώ δεν σέβομαι τα λεφτά του αντρός μου? Μαρία μου πρόσεχε τι λες δηλαδή γιατί αααα!

Μαρία. Να βάλω τα γέλια τώρα η τις φωνές δεν ξέρω. Πήγε και έκανες μια πλαστική στην Τουρκία και μετά 2 να διορθώσεις το βλέφαρο που κόντευε να γίνει ένα με το ρουθούνι! Έλεος βρε Ασπασία…Του αντρός σου και του αντρός σου…Όταν σου έλεγε να πας να πιάσεις καμιά δουλειά γιατί του παραπονιόσουν για τα νευροφυτικά σου δεν πήγαινες για να τον περιμένεις λέει να είσαι εκεί..μπάστακας!

Ασπασία..Όχι μπάστακας! Κερί αναμένο!

Μαρία… Σιγά μην είσαι και λαμπάδα στην Μεγαλόχαρη!

Ασπασία…Μάλιστα, λαμπάδα στην Μεγαλόχαρη.!! Ξέρεις καμιά καλύτερη? Δεν κατάλαβα!

Μαρία…Ασπασία σήμερα δεν παίζεσαι..Μια χαρά  ξεκινήσαμε και ξαφνικά λες και σε τσίμπησε σφίγγα..Δεν μου λες… Τις ορμόνες που σου έδωσε ο γιατρός για την εμμηνόπαυση τις παίρνεις η κάνεις και κει οικονομία και έχεις τρελαθεί και θα τρελάνεις και μένα!

Ασπασία…Λες βρε!! Λες?!! Ουφ…πράγματι είχα τα χαλιά και τις ξέχασα τελείως…Λες βρε Μαρία μου να έχω αυτές τις εξάρσεις επειδή ξέχασα τις δόσεις?

Μαρία… Μα πως τις ξέχασες? Για αυτό είχες πάει στον γιατρό βρε χαζή,, έλεος.. Τι μυαλά κουβαλάς ώρες ώρες δεν σε καταλαβαίνω..

Ασπασία… Ο καφές είναι χάλια η μου φαίνεται..

Μαρία…Ασπασία κατάπινε και σκάσε!!

Ασπασία.......................................................................

Μαρία…Δεν μου λες βρε Ασπασία μου..δεν έρχεσαι μαζί μου στα σούπερ μάρκετ  να μαθαίνουμε τις τιμές..Δεν ξέρεις καμιά φορά..όπως μου πέρασε εμένα η διάσπαση, μπορεί έτσι να σου περάσουν και σένα τα νευροφυτικά…

Ασπασία…Λες…….

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Please, tell me something! It would be of a great help!

Ένα χαρούμενο βιβλίο! (Παραμύθι) -(Ας διαβάσουμε ιστορίες το καλοκαίρι)

  Το βιβλίο είχε  μείνει όλο την σχολική χρονιά στο ράφι και ανυπομονούσε να το διαβάσει το μικρό κοριτσάκι που έμενε στο δωμάτιο αλλά άδι...