Δευτέρα 7 Ιουνίου 2021

Τηλε-εκπαίδευση vs τάξης..Αληθινές ιστορίες.

 

Μπαίνουμε στην τελική ευθεία προς το κλείσιμο των Κέντρων Ξένων Γλωσσών στις 15 Ιουνίου. Δεν μας έδωσαν την ευκαιρία να κάνουμε την δουλειά μας σωστά, ούτε καν τον τελευταίο μήνα.
Φυσικά, πολλοί συνάδελφοι αποφάσισαν και άνοιξαν κανονικά, έστω και παράνομα, γιατί η αλήθεια είναι ότι δεν μπορείς να ξέρεις το τι έχουν μάθει και πως, αν δεν τους δεις από κοντά.
Από ένα σημείο και έπειτα, αισθάνομαι ότι είναι ανόητο να εξηγώ τα αυτονόητα και δεν θέλω να συμμετέχω σε διαλόγους του παραλόγου.
Παλαιότερα είχα καταγράψει μερικές αληθινές σκηνές που έχουν διαδραματιστεί μέσα στην τάξη. Αυτό το περιστατικό, είναι από το 2011, και δείχνει το γιατί, η τηλε-εκπαίδευση δεν μπορεί να αντικασταστήσει την διά ζώσης.



Από την πόρτα σου περνώ και τηγανίζεις ψάρια...

Από την πόρτα σου περνώ και τηγανίζεις ψάρια,
σε κερνώ έναν καφέ
ευχαριστώ δεν καπνίζω.

Ένα ποίημα άλλα ντ' άλλων, που δεν σημαίνει τίποτα, όπως και το ανεπανάληπτο..

Νταμ ντιριπ τυρόπιτες
νταπ ντιριπ ζεστές...

Επανέρχομαι στις φράσεις που εκφράζουν μια αφηρημάδα, ένα αλλαλούμ, μια κατάσταση, από κάπου ξεκίνησα αλλά δεν ξέρω πως να γυρίσω..
Εκτός απο τέτοια σκαριφήματα όμως υπάρχει και η πραγματικότητα που την ζεις και νομίζεις ότι παίρνεις μέρος σε μια θεατρική παράσταση του παραλόγου με σκηνοθέτη την στιγμή και θεατή τον χρόνο...

Είμαστε λοιπόν στην τάξη, με τον ηλεκτρονικό πίνακα αναμμένο και τα γράμματα μεγάλα μεγάλα και φωτεινά, σχηματίζουν το ρήμα have σε όλα τα πρόσωπα στην άρνηση.

Λέω στα παιδιά να το αντιγράψουν και αφού περιμένω λίγο, σηκώνομαι και κοιτάζω όλα τα τετράδια ένα ένα για να δω τα κάτωθι..

Πίνακας
.

I haven't got
you haven't got
he hasn't got
she hasn't got
it hasn't got
we haven't got
you haven't got
they haven't got

Παιδί 1.
Ι haven't got
you haven't got
he hasn't got
she hasn't got
we aren't
you aren't
they aren't

Παιδί μου γιατί δεν προσέχεις? Τον ρωτάω με υπομονή και γλυκύτητα όπως πρέπει να μιλάμε στα παιδιά για να ακούσω φυσικά την απάντηση..Εγώ δεν προσέχω!! Τι λέτε Κυρία, τα έγραψα με μεγάλη προσοχή..
- Και δεν βλέπεις τίποτα λάθος?
-Όχι, είναι ακριβώς τα ίδια!
-Γι πάρτα από την αρχή να δούμε!
-Να τα πάρω να δεις που τα έχω σωστά!!

Αρχίζει λοιπόν και μόλις φτάνει στο are, λέει -ούπσ!!- και γρήγορα αρχίζει να σβήνει...

Παιδί 2

Τα γράφει όλα αλλά λείπει το you haven't got στον πληθυντικό. Ρωτάω λοιπόν λίγο χαμένη..
-Γιατί δεν το έγραψες παιδί μου?
-Για να κάνω οικονομία κυρία!!

Μου πήρε λίγα δευτερόλεπτα να καταλάβω τι εννοούσε αλλά τελικά το εμπέδωσα και τρόμαξα να του εξηγήσω ότι όταν λέμε οικονομία δεν εννοούμε αυτό ακριβώς!

Παιδί 3

Γράφει το I have got χωρίς την άρνηση , και πάει λέγοντας...

Χαμός!

στις Φεβρουαρίου 26, 2011 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Please, tell me something! It would be of a great help!

Ο ρόλος και ένας άλλος ρόλος. (χρονογράφημα)

  Ο ρόλος και ένας άλλος ρόλος. (χρονογράφημα) Σε αίθουσα ψυχαναλυτή η κ.Σοφία λέει τα βάσανα της στον γιατρό.   Σ/ Καλημέρα γιατρέ! Γ. Καλη...