Κυριακή 4 Ιουλίου 2021

ΟΙ ΒΛΑΒΕΣ- ΘΕΑΤΡΙΚΟΙ ΔΙΑΛΟΓΟΙ

 

Καλημέρα Τασία

Καλημέρα Σοφία μου.

Τασία     Γιατί κουτσαίνεις, τι έπαθες καλέ

Σοφία  Άστα Τασία μου, άστα. Έχω μπλέξει με το αυτοκίνητο. Όλο βλάβες, κάθε τρις και λίγο και κάτι καινούργιο. Εκεί που δεν ήξερα πως ανοίγει το καπό, τώρα έχω μάθει όλη την μηχανή.

Τασία  Και τώρα τι έγινε και κουτσαίνεις.

Σοφία  Τώρα χάλασε η πόρτα και δεν ανοίξει απ΄έξω. Μόνο από μέσα.

Τασία Και πως μπαίνεις μέσα

Σοφία  Αυτά σου λέω χρυσή μου. Δεν μπορώ να μπω από την πόρτα του οδηγού και μπαίνει από την συνοδηγού.

Τασία  Ε, δεν είναι και τόσο τρομερό

Σοφία Έσύ το λες αυτό. Για ρώτα και μένα τι περνάω κάθε μέρα με τόσο δρομολόγια.

Τασία . Τι περνάς δηλ.

Σοφία  Να, κοίτα τώρα που κτύπησα το πόδι μου και κουτσαίνω. Μπλέχτηκε η σαγιονάρα στον λεβγέ και τρόμαξα να ξεμπουρδουκλωθώ

Τασία, Έλα μωρέ και συ, με την σαγιονάρα, δεν ξέρεις ότι αν σε πιάσουν θα φας και πρόστιμο

Σοφία. Έλα Παναγία μου, καινούργιο κόλπο βρήκαν να μαζέψουν λεφτά

Τασία, Όχι και καινούργιο, έχει από την αρχή του καλοκαιριού

Σοφία. Χαμπάρι δεν πήρα. Τέλος πάντων, Έχει τώρα μια βδομάδα που είμαι χωρίς πόρτα και το τι έχω περάσει δε λέγεται.

Τασία Αφού μου τα λες ,λέγεται. Για πες λοιπόν.

Σοφία, Να τις προάλλες, είχα πάρει κάτι σταφύλια, μα κάτι σταφύλια, ωραιότατα. Ανοίγω την πόρτα, τα βάζω στο κάθισμα και πήγα να περάσω στην θέση του οδηγού. Αρπάζω το τιμόνι, σπρώχνομαι να χωρέσω , χάνω την ισορροπία μου και μπαμ, πέφτω πάνω στα σταφύλια.

Τασία Και τι έγινε

Σοφία  Τι να γίνει, στέφυλα έγιναν πριν την ώρα τους. Αυτό έγινε, άσε που λερώθηκα και μετά λέρωσα και το άλλο κάθισμα και άντε καθάριστα και τα δυο μαζί μετά.

Τασία  Μα καλά, γιατί δεν πας να την φτιάξεις να μην ταλαιπωρήσαι.

Σοφία, Μια κουβέντα είναι να το φτιάξω. Του κόσμου τα λεφτά πάλι. Ένα μηνιάτικο θέλει το ριμάδι μαζί με τις βενζίνες. Τέλος, θα πάρω ποδήλατο.

Τασία . Να σε δω με το ποδήλατο με το καλαθάκι σου για τα ψώνια από πίσω να βαρυγκομάς στην ανηφόρα και τι στον κόσμο

Σοφία ,Αυτό που το πας..αλλά έχω μπαιλντίσει του λέω. Την άλλη φορά που είχε πάλι μείνει, θυμάσαι, που σου έλεγα να έρθεις να με πάρεις,..

Τασία , ΕΕΕ, ναι, λοιπόν

Σοφία  Είχε κοπεί ένα σωληνάκι από κάτω, Πάω στον μηχανικό και ήταν και ένας κύριος εκεί, που κέρναγε λουκούμια

Τασία  Λουκούμια

Σοφία Ναι παιδί μου, λουκούμια. Θα γιορτάζει σκέφτηκα..Αρχίζω λοιπόν και γω, Χρόνια πολλά, να ζήσετε και τέτοια.

Τασία Αφού κερνούσε λογικό

Σοφία  Κάτσε παιδί μου να δεις. Δεν γιόρταζε ο άνθρωπος. Άρχισαν να γελάνε, και μου λένε, κάτσε να δεις.

Τασία Και κάθισες

Σοφία Κάθισα

Τασία Και τι έγινε

Σοφία, Αφού τα φάγαμε καλά καλά, με κεράσανε και ένα τσιπουράκι, στο τέλος, παίρνει το λουκούμι πέφτει κάτω από το αυτοκίνητο και το κολλάει σε μια τρύπα που είχε το δικό του ίδια με το δικό μου

Τασία  Έλα βρε παιδί μου  τι μου λες τώρα..Με λουκούμι έκλεισε την τρύπα

Σοφία  Όχι, κέρασε την μηχανή. Τι σου λέω τόση ώρα, το κόλλησε και λέει μετά στον μηχανικό, την έφτιαξα την βλάβη, σιγά μη σου πληρώσω εσένα 50 ευρώ να μου κλείσεις την τρύπα.

Τασία Δεν είμαστε καλά

Σοφία Είμαστε και παρά είμαστε. Αφού σε μια στιγμή σκέφτηκα, βρε να μην το έτρωγα να λουκουμάκι μου και να την έκλεινα και γω  έτσι..Αλλά δεν βαριέσαι, την έκλεισε  ο άνθρωπος που έκανε και έκπτωση .. Δεν πρόλαβα να ησυχάσω λίγες μέρες και άρχισε να μουγκρίζει

Τασία  Ποιος καλέ, ο μηχανικός

Σοφία  Ποιος μηχανικός παιδί μου, το αυτοκίνητο. Στην αρχή  έκανε ένα, γκρου γκρου ,μετά έκανε ένα γκρου γκρου γκράγκ και λέω, άντε πάλι έξοδα. Το πάω πάλι στον μηχανικό και είχε χαλάσει η φούσκα μπιλιοφόρου

Τασία του ποιανού

Σοφία Του τροπαιοφόρου, του μπιλιοφόρου, εκεί δίπλα στα φρένα είναι μια φούσκα.. Άσε, είχα πιεί και δυο καφέδες από το πρωί, παραλίγο να σκάσει και η δική μου φούσκα στο συνεργείο, ίσα ίσα πρόλαβα να πάω σπίτι.Με πήγε ο άνθρωπος ,ας είναι καλά.

Τασία   έλα μωρέ υπερβολές, με δυο βλάβες στα τόσα χρόνια ,δεν είναι και τίποτα.

Σοφία Τι δυο, άκου δυο..Να σου θυμίσω το ψυγείο, να σου θυμίσω την μίζα, να σου θυμίσω τότε που με περίμενες για καφέ και παρεξηγήθηκες και δεν μου μίλαγες για μήνες μέχρι που στο είπε ο ίδιος ο μηχανικός ότι είχα μείνει από μπαταρία στα καλά του καθουμένου. Αφού στο έλεγα, ετοιμάστηκα ωραία ωραία, μπαίνω μέσα, τίποτα. Νέκρα του τάφου σιωπή η μηχανή. Και συ εκεί,, Όχι σε έστησα για να δω το καρά σεβντα και ντρεπόμουν να στο πω.

Τασία ΕΕ,,, συγνώμη, τόσες φορές στο είπα.

Σοφία  Συγνώμη , τι να την κάνω την συγνώμη..Λίγη εμπιστοσύνη δεν κάνει κακό. Για τόσο πια με έχεις ,δεν μπορώ να το καταπιώ ακόμα

Τασία, Καλά ντε, μη φουντώνεις τώρα και μας βλέπει ο κόσμος. Είπαμε περασμένα ξεχασμένα

Σοφία  Τέλος πάντων.. Τώρα με την πόρτα να δούμε τι θα κάνω, πρέπει να πάρω απόφαση να  χάσω το κατοστάρικο πρώτα

Τασία, η να μην αγοράζεις σταφύλια τουλάχιστον

Σοφία .Όμως το καλύτερο δεν στο είπα

Τασία Για πες

Σοφία  Που λες παιδί μου, ότι μαθαίνει ο άνθρωπος καλό είναι..Την πιο πιο προηγούμενη Κυριακή ήταν να πάω στην Αθήνα την Κυριακή. Λεωφορείο πουθενά. Έκανε πάλι το γκρου γκρου που έκανε με το σωληνάκι. Που να το πάω Κυριακάτικα και πώς να πάω και στο Μαρμάρι. Που λες Τασία μου, θυμήθηκα τον κυριούλη με τα κεράσματα, πάω και γω στον Γιαννάκη το πρωί, παίρνω ένα κουτί λουκούμια από την Σύρο, τα μεγάλα, φόρεσα και μια φόρμα μαύρη και ξεκίνησα. Ε, όπως το φοβόμουν. Λίγο πιο πριν από την ανηφόρα, δυνάμωσε το γκρου γκρου .Σταματάω στην άκρη, βγάζω το λουκουμάκι, μπαίνω από κάτω και τσακ,,το κόλλησα , και πήγα μέχρι το Μαρμάρι.

Τασία, Τέλος καλά, όλα καλά.

Σοφία.. Όχι και όλα. Έφαγα όλο το κουτί και πήρα ένα κιλό στα καλά καθούμενα..

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Please, tell me something! It would be of a great help!

Αγγλικά ποιηματάκια για παιδιά. "Οι εποχές και παιδική ζωή."

  Welcome Welcome welcome Welcome to our celebration It’s our manifestation It’s not a demonstration Just a clarification Of wha...