Τώρα που η σχολική χρονιά τελειώνει,μπορούμε να βγάλουμε βιωματικά συμπεράσματα για την τηλε-εκπαίδευση . 8 Μήνες ήταν αρκετοί για να επιβεβαιώσουν την πεποίθηση ότι τίποτα δεν μπορεί να αντικαταστήσει τον/την δάσκαλο/α, που είναι πάνω από το παιδί, διορθώνει, εξηγεί, επαναλαμβάνει το μάθημα με διαφορετικούς τρόπους χωρίς να μπορεί το μικρά μαθητάκι να κρυφτεί η να παραπλανήσει για το τι ακριβώς έχει καταλάβει ..
Η τηλε-εκπαίδευση είναι κατάλληλη μόνο για τους πολύ καλούς μαθητές που χρειάζονται απλά μια καθοδήγηση. Ακόμα, σε λίγες περιπτώσεις που υπάρχει δυσκολία μετακίνησης, ασθένειας η άλλου προβλήματος, που δεν θα κρατήσει όμως μακριά από την τάξη για πολύ τα παιδιά.
Εκτός από το κομμάτι του μαθήματος τα παιδιά δυσκολεύονται και στις κοινωνικές τους δεξιότητες.
Αν θεωρήσουμε -που είναι και η αλήθεια- ότι το παιδί κοινωνικοποιείται στο σχολείο, τότε τα παιδιά μας έμειναν πάρα πολύ πίσω και σε αυτό το κομμάτι.
Ήταν μεγάλο λάθος ο τρόπος και ο χρόνος που πέρασαν μακριά από τις τάξεις. Όποιος πιστεύει ότι όλα είναι μια χαρά, κοροιδεύει τον εαυτό του και αν μπορώ να πω κάτι σαν εκπαιδευτικός στους γονείς, είναι να θεωρήσουν σαν έξτρα δουλειά τους την επαφή των παιδιών με φίλους, με κοινωνικές ασχολίες και την ενασχόληση τους με τα μαθήματα της χρονιάς, έστω με έναν άλλο τρόπο. Το καλοκαίρι είναι μεγάλο και μπορεί να μοιραστεί σε λίγες ώρες την βδομάδα ανάμεσα στην αναπλήρωση κενών και εξάσκηση στα διάφορα θέματα γραμματικής ,μαθηματικών, κλπ.. Είναι απαραίτητο το διάβασμα ενός τουλάχιστον εξωσχολικού βιβλίου και η σύνταξη προτάσεων, περιλήψεων η σκέψεων από το θέμα του βιβλίου.
Καλό καλοκαίρι δεν σημαίνει κενός χρόνος..και πάντα υπάρχει ο τρόπος, αρκεί να υπάρχει η θέληση και η διάθεση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Please, tell me something! It would be of a great help!